Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

AmRest nie planuje przejęć w 2010 roku

0
Podziel się:

AmRest chce w kolejnych latach w Europie Środkowo-Wschodniej kontynuować około 20-proc. roczny wzrost przychodów ze sprzedaży i obecnie nie planuje kolejnych przejęć w 2010 roku.

AmRest nie planuje przejęć w 2010 roku
(DeaPeaJay/CC/Flickr)

AmRest chce w kolejnych latach w Europie Środkowo-Wschodniej kontynuować około 20-proc. roczny wzrost przychodów ze sprzedaży i obecnie nie planuje kolejnych przejęć w 2010 roku - poinformowała spółka w komunikacie.

_ AmRest będzie kontynuował ekspansję głównie poprzez wzrost organiczny na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Dodatkowo Spółka na bieżąco monitoruje rynek przejęć i akwizycji pod kątem potencjalnego przejęcia - w chwili obecnej AmRest nie planuje kolejnych przejęć w roku 2010, niemniej potencjalna akwizycja nie jest wykluczona, w przypadku gdy pojawi się odpowiedni cel i możliwość sfinansowania takiej transakcji _ - napisano w raporcie.

_ W Europie Środkowo-Wschodniej AmRest w kolejnych latach planuje kontynuować wzrost w tempie około 20 proc. rocznie pod względem wysokości przychodów ze sprzedaży _ - dodano.

Spółka podała, że w całym 2010 roku planuje przeznaczyć na modernizację wybranych istniejących restauracji około 50 mln zł. Znaczną część tego budżetu renowacji pochłoną działania modernizacyjne w Polsce.

AmRest podał, że jego celem w Europie Środkowo-Wschodniej jest dalszy rozwój najbardziej rozwiniętej marki grupy, KFC, poprzez otwieranie nowych restauracji oraz zwiększenie sprzedaży w istniejących restauracjach, a także rozwijanie nowych marek, Burger King i Starbucks, poprzez otwieranie nowych restauracji głównie na podstawowych rynkach w Polsce i Czechach.

_ Zarząd przewiduje, że rozwój długoterminowy będzie finansowany w większości poprzez środki własne. Dodatkowo Spółka nie wyklucza przyspieszenia rozwoju, które może wiązać się z dodatkowym finansowaniem zewnętrznym _ - napisano w raporcie.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)