"Budujemy zespół ekspertów, który sprosta zadaniom, jakie postawiliśmy sobie jako zarząd spółki na najbliższe lata. Naszym celem jest stworzenie grupy serwisów e-commerce oraz osiągnięcie przez nią pozycji wicelidera polskiego rynku e-handlu i usług internetowych. Wzmocnienie działów technologicznego i marketingu, to istotny krok zmierzający do realizacji planów" - powiedział Jabłoński, cytowany w komunikacie.
Ostatnio prace technologiczne związanie z rozwojem platformy powierzono Wojciechowi Gruszczyńskiemu, który realizował projekty serwisów wymiany walut online.
Zarząd spółki deklaruje, że również w roku 2018 zmiany oraz ekspansja będą kontynuowane, zgodnie z wytyczonymi serwisowi celami. Ich uwieńczeniem ma być umocnienie Arena.pl na pozycji silnego, wyznaczającego kierunki gracza polskiego rynku e-commerce, podano także.
"W roku 2017 platforma e-commerce Arena.pl regularnie osiągała wzrosty sprzedaży w skali kilkudziesięciu procent miesiąc do miesiąca. W grudniu 2017 r. - w porównaniu z analogicznym miesiącem roku 2016 - odnotowano niemal siedmiokrotnie więcej sprzedanych produktów, ruch na stronie wzrósł ponad cztery razy, a wartość zamówień zwiększyła się prawie sześciokrotnie. W IV kwartale 2017 r. platforma Arena.pl uzyskała kolejne wzrosty. Wartość sprzedanych towarów w podanym okresie wzrosła względem III kwartału 2017 o 78%, a liczba zawartych transakcji wzrosła odpowiednio o 125 procent. Pełne wyniki finansowe spółki zostaną opublikowane 20 marca br. w skonsolidowanym raporcie rocznym" - czytamy dalej.
Platforma Arena.pl to rozbudowany serwis sprzedażowy, w który zainwestował polski kapitał. Głównymi udziałowcami są trzy rodzime fundusze inwestycyjne. Dominującym akcjonariuszem jest LMB Fundusz Zamknięty Aktywów Niepublicznych, ponad 14% udziałów w spółce należy do E-commerce Investment Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w akcje platformy zainwestował także Torox Eko Fizan i Polskie Centrum Bioinformatyki Sp. z o.o. Spółka jest notowana na NewConnect.