Arteria podtrzymuje prognozy dotyczące zwiększenia liczby posiadanych stanowisk call center do co najmniej 1600 - podała spółka.
Jak podaje Arteria, przychody z działalności prowadzonej w segmencie call center osiągnęły w pierwszym kwartale poziom 16 mln zł, a więc porównywalny w stosunku do sprzedaży z tego samego okresu ubiegłego roku.
"Utrzymanie stabilnego poziomu sprzedaży w tym segmencie jest zasługą długoterminowych kontraktów oraz atrakcyjnej oferty wykorzystującej m.in. zaawansowane usługi klasy customer care oraz zintegrowane technologicznie struktury telemarketingowe i obsługi klienta" - czytamy w raporcie.
Spółka podkreśliła, że zamierza w dalszym ciągu inwestować w rozwój tego segmentu usług i stawia na dalszy rozwój ilości stanowisk telemarketingowych, co będzie następować zarówno w sposób organiczny, proporcjonalnie do wzrostu skali realizowanych projektów jak i poprzez akwizycje, o ile zostaną one przeprowadzone.
"W całym 2015 roku powinien być to największy, najbardziej rentowny i najbardziej dynamicznie rozwijający się segment działalności grupy kapitałowej Arteria" - czytamy dalej.
Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 149,5 mln zł w 2014 r.