Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Asus Polska: Polacy kupują miesięcznie nawet 1,5 tys. komputerów All-in-One

0
Podziel się:
Asus Polska: Polacy kupują miesięcznie nawet 1,5 tys. komputerów All-in-One

Polacy kupują średnio między 1000 a 1500 komputerów All-in-One (AiO) miesięcznie, wynika z szacunków Asus Polska. Jak wskazują dane firmy, sprzedaż produktów tego typu w I połowie 2015 roku wzrosła o 18% w porównaniu z ubiegłym rokiem, a w całym roku może wzrosnąć nawet o 20%, poinformował Business Development Manager Asus Polska Szymon Winciorek.

"Asus zauważa znaczący wzrost zainteresowania w segmencie AiO. Produkty te stanowią 70% całkowitej sprzedaży desktopów firmy, co stanowi udział w polskim rynku na poziomie 12%. Nasi analitycy szacują, że w tym roku może on zwiększyć się nawet do 20%. Odpowiadając na potrzeby naszych konsumentów, w II połowie roku planujemy wprowadzić na rynek nową serię Zen AiO" - powiedział Winciorek, cytowany w komunikacie.

"Komputery All-in-One, czyli monitor i jednostka centralna zamknięta w jednej, smukłej obudowie, mimo dużej konkurencji ze strony desktopów, wciąż umacniają swoją pozycję na rynku i zdobywają uznanie konsumentów. Zapotrzebowanie na tego typu urządzenia rośnie, co znajduje odzwierciedlenie w ich sprzedaży" - ocenia Asus.

AiO to urządzenia dostępne na rynku już od kilku lat, jednak przez pewien czas pozostawały one w cieniu urządzeń mobilnych takich jak smartfony, tablety, 2w1, notebooki i ultrabooki, wskazuje koncern.

"Według wyników sprzedaży urządzeń All-in-One firmy ASUS, konsumenci najchętniej wybierają produkty napędzane procesorami Intel Pentium i Core i3, wyposażone w dyski HDD o pojemności 1TB oraz 4GB pamięci operacyjnej RAM. Jeżeli zaś chodzi o przekątną wyświetlacza, to AiO, wyposażone w ekrany o wielkości od 19 do 23 cali, stanowią ok. 60% rynku" - czytamy dalej.

Komputery AiO wykorzystywane są m. in. przez wiele instytucji państwowych oraz firmy korzystające z technologii Digital Signage, czyli rozwijającego się trendu wyświetlania informacji multimedialnych i reklam na dotykowych wyświetlaczach zarówno w przestrzeni publicznej, jak i komercyjnej. Najczęściej spotkać je można w takich miejscach jak: dworce, lotniska czy punkty sprzedaży, dodano w informacji.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)