Warszawa, 17.05.2016 (ISBnews) - Bank Pocztowy przedstawi we wrześniu br. nową markę enveloBank, która ma uzupełnić ofertę grupy o bankowość mobilną, poinformował prezes Szymon Midera.
"Już we wrześniu ten projekt zostanie pokazany" - powiedział Midera podczas konferencji prasowej.
Pod koniec ub. roku Bank Pocztowy informował, że pracuje nad uruchomieniem bankowości mobilnej pod marką enveloBank, która uzupełni ofertę grupy Poczty Polskiej i rozszerzy grupę klientów banku. Start nowego projektu, który połączy usługi pocztowo-kurierskie z bankowo-ubezpieczeniowymi przewidziany był na połowę tego roku.
Prezes informował wówczas, że bank planuje kampanię promocyjną nowej marki w IV kwartale 2016 r. i liczy na jej przełożenie na silny wzrost liczby klientów w kolejnych kwartałach.
enveloBank to platforma cyfrowa, rozbudowywana przez Pocztę Polską. Połączy usługi pocztowo-kurierskie z bankowo-ubezpieczeniowymi w mobilnym serwisie transakcyjnym. Bank zaoferuje nowe produkty oraz usługi płatnicze i cyfrowe, które będą jednym z motorów akwizycji klientów.
Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.