"W pierwszym kwartale złożymy prospekt. Proces przygotowawczy może trochę podnieść koszty i przejściowo wpłynąć na EBITDA w IV kwartale i I kwartale 2019, ale nie zmienia to naszych założeń finansowych. Zmieniamy m.in. rachunkowość na MSR, co nie będzie miało istotnego wpływu na wyniki, poza wyceną programu motywacyjnego. Będziemy podawać wyniki zarówno skorygowane, jak i nieskorygowane o ten wymóg, dla przejrzystej informacji co do realizacji założeń programu motywacyjnego" - powiedział Kozłowski.
Będzie to techniczne przeniesienie notowań bez emisji akcji.
"W naszym przekonaniu, przez dłuższy czas, jeśli nie w ogóle, nie będziemy potrzebowali zewnętrznych środków na finansowanie rozwoju organicznego. Nadal korzystamy ze środków z IPO na NewConnect, a od 2019 spółka będzie generować wystarczające nadwyżki" - dodał Kozłowski.
Środki z IPO Brand24 wykorzystuje na rozwój sprzedaży i produktu monitoringu treści w internecie.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.