,,Rozważamy wejście w II półroczu na NewConnect. Planujemy dynamiczny i globalny rozwój sprzedaży naszego produktu SmartKidBelt, który zastępuje fotelik. Od październikowa ub.r. sprzedajemy już do 10 krajów, w tym USA. Sprzedaliśmy już kilkadziesiąt tysięcy sztuk, szczególnie za granicą i głównie za Oceanem" - poinformowali ISBnews właściciele firmy.
Podkreślili, że zajmują się fotelikami i bezpieczeństwem od lat. W efekcie ich produkt skutecznie zastępuje tradycyjny fotelik samochody, a przy tym osiąga znacznie lepsze wskaźniki bezpieczeństwa. ,,Uzyskujemy 39-41G wobec znanego nam poziomu 53-54G dla fotelików. Nasze dane są potwierdzone. Ustawa mówi, że można używać fotelika lub innego urządzenia przytrzymującego dziecko w czasie jazdy samochodem. Polska policja jest już poinformowana o naszym produkcie. Mamy patent międzynarodowy na nasz produkt" - zaznaczyli właściciele spółki.
W rozmowie z ISBnews wskazali, że obecnie skupiają się na Polsce, a plany uwzględniają rozwój sprzedaży w czołowych sieciach PKN Orlen, Poczty Polskiej, Media Markt, firm Bartek, toysRus, czy kanałach Recmana, Gandalfa. Ponadto produkt jest obecny na eBay i Amazon.
,,Przed wejściem na giełdę rozważymy zmianę nazwy na SmartKidBelt dla jasnej komunikacji naszego produktu. Debiut służyłby do finansowania nowego projektu -oferty dla grup produktowych dla kolejnych grup wiekowych" - wskazali przedstawiciele Braxx.
Inwestorem finansowym spółki jest Michał Kornacki, prezes giełdowego IMS.
Sebastian Gawłowski
(ISBews)