,,Poprawa efektywności sprzedaży przy selektywnym rozwoju i zachowaniu dużej dyscypliny kosztowej - tak można by podsumować naszą strategię na 2018 r." - napisał Wójcik w liście do akcjonariuszy.
"W 2018 r. będziemy się koncentrować na poprawie efektywności:
- zwiększeniu % marży brutto w detalu poprzez m.in. zwiększenie udziału w zakupach towarów pochodzących z konkurencyjnych rynków azjatyckich kwotowanych w USD;
- poprawie sprzedaży na m2 poprzez m.in. zabezpieczenie i utrzymanie w ciągłej ofercie towarów z tzw. grupy evergreen oraz rozpoczęcie szkoleniowego programu sprzedawców Bytom S.A.;
- dyscyplinie kosztowej, ze szczególną uwagą na obszar generujący w spółce największe koszty, czyli koszty detaliczne;
- utrzymaniu dynamiki sprzedaży detalicznej z m2 powyżej dynamiki kosztów detalicznych" - dodał w liście do akcjonariuszy.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.