Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w lutym wyniosła 4,45 mln zł i była wyższa o 26,1 proc. r/r.
Sprzedaż detaliczna w lutym wyniosła 8,99 mln zł, co oznacza wzrost 35,2 proc. r/r.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w lutym 4,31 mln zł i była wyższa o 35 proc. r/r.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-lutym wyniosła 20,87 mln zł i była wyższa o 26,8% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 20,37 mln zł, co oznacza wzrost o 34,8% w skali roku.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-luty 10,46 mln zł i była wyższa o 29,9% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-luty 10,29 mln zł i była wyższa o 35,9% r/r.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.