Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

CAM Media zadebiutuje w środę na GPW

0
Podziel się:

Agencja reklamowa CAM Media zadebiutuje na rynku głównym GPW w środę, Będzie to 15. debiut w tym roku i jednocześnie 362. spółka notowana na głównym parkiecie GPW.

CAM Media zadebiutuje w środę na GPW
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

Agencja reklamowa CAM Media zadebiutuje na rynku głównym GPW w środę, Będzie to 15. debiut w tym roku i jednocześnie 362. spółka notowana na głównym parkiecie GPW.

Cena emisyjna akcji wynosiła 10 zł i znalazła się w dolnej granicy widełek cenowych 10-14 zł. Wartość oferty sięgnęła 26 mln zł brutto. Spółka oferowała 2 mln nowych akcji serii E i 600 tys. "starych" akcji serii B.

Przedmiotem podstawowej działalności CAM Media jest planowanie, wdrażanie oraz kontrola kampanii reklamowych, opartych o wykorzystanie niestandardowych nośników, często nazywanych przez branżę kampaniami ambientowymi.

Pozyskane środki spółka chce przeznaczyć głównie na akwizycje. CAM Media są głównie zainteresowane przejmowaniem firm, których roczne obroty wynoszą od 2 do 10 mln zł i oferują produkty komplementarne wobec jego oferty.

Ok. 5 mln zł spółka chce przeznaczyć na wprowadzenie na nowych produktów oraz 3,2 mln zł na wejście na nowe rynki, w tym otwarcie biura w Kijowie. Ok. 1 mln zł spółka chce przeznaczyć na wdrożenie nowego systemu informatycznego.

W 2006 roku zysk netto CAM Media wyniósł 1,90 mln zł wobec 875 tys. zł rok wcześniej. Przychody wzrosły do 17,24 mln zł wobec 9,83 mln zł w 2005 r. W I połowie 2007 r. spółka zanotowała stratę w wysokości 170 tys. zł przy obrotach na poziomie 8,36 mln zł. W całym roku, według danych szacunkowych, przychody spółki wyniosły ok. 28 mln zł, a zysk brutto (zysku netto nie podano) ok. 3,6 mln zł (wobec 2,4 mln zł przed rokiem).

giełda
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)