Agencja reklamowa CAM Media zadebiutuje na rynku głównym GPW w środę, Będzie to 15. debiut w tym roku i jednocześnie 362. spółka notowana na głównym parkiecie GPW.
Cena emisyjna akcji wynosiła 10 zł i znalazła się w dolnej granicy widełek cenowych 10-14 zł. Wartość oferty sięgnęła 26 mln zł brutto. Spółka oferowała 2 mln nowych akcji serii E i 600 tys. "starych" akcji serii B.
Przedmiotem podstawowej działalności CAM Media jest planowanie, wdrażanie oraz kontrola kampanii reklamowych, opartych o wykorzystanie niestandardowych nośników, często nazywanych przez branżę kampaniami ambientowymi.
Pozyskane środki spółka chce przeznaczyć głównie na akwizycje. CAM Media są głównie zainteresowane przejmowaniem firm, których roczne obroty wynoszą od 2 do 10 mln zł i oferują produkty komplementarne wobec jego oferty.
Ok. 5 mln zł spółka chce przeznaczyć na wprowadzenie na nowych produktów oraz 3,2 mln zł na wejście na nowe rynki, w tym otwarcie biura w Kijowie. Ok. 1 mln zł spółka chce przeznaczyć na wdrożenie nowego systemu informatycznego.
W 2006 roku zysk netto CAM Media wyniósł 1,90 mln zł wobec 875 tys. zł rok wcześniej. Przychody wzrosły do 17,24 mln zł wobec 9,83 mln zł w 2005 r. W I połowie 2007 r. spółka zanotowała stratę w wysokości 170 tys. zł przy obrotach na poziomie 8,36 mln zł. W całym roku, według danych szacunkowych, przychody spółki wyniosły ok. 28 mln zł, a zysk brutto (zysku netto nie podano) ok. 3,6 mln zł (wobec 2,4 mln zł przed rokiem).