,,W centrum działa 17 lokali, w których dostępna jest oferta sklepów spożywczych, punktów usługowych oraz restauracji punktów usługowych i restauracji. W Vis a Vis pojawiły się marki już znane i lubiane, ale zupełnie w nowej odsłonie, jak np. Decathlon, który otwarty został na mniejszej niż zazwyczaj powierzchni - 600 m2 - ale za to oferuje klientom nowy, niedostępny nigdzie wcześniej koncept" - czytamy dalej.
Część marek wybrała też Vis a Vis Wilanów jako miejsce swojego stołecznego debiutu. W tym gronie znalazła się restauracja szwedzkiej sieci Max Premium Burgers, która otworzyła tu swój pierwszy lokal w Warszawie.
,,To, co proponujemy poprzez Vis a Vis Wilanów, można nazwać pewnego rodzaju konceptem convenience 2.0. Jego główne cechy - dogodna, kompleksowa oferta i wygoda codziennych zakupów, połączone z funkcją rekreacyjną, unikatowymi markami i formatami, a także bogatym wachlarzem usług oraz gastronomii, dają ciekawy miks, zaspokajający wszystkie najważniejsze potrzeby, ale też umożliwiający ciekawe spędzanie wolnego czasu. Wierzymy, że ta formuła, właśnie w takim otoczeniu jak Wilanów i jego najbliższa okolica, znajdzie licznych zwolenników, dzięki którym centrum jak i nasi najemcy będą się harmonijnie i dynamicznie rozwijać - podsumował head of asset management Grupy Capital Park Michał Najgrodzki, cytowany w komunikacie.
Grupa Capital Park jest inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości w Polsce od ponad dziesięciu lat, specjalizującym się w wyszukiwaniu i wykorzystywaniu okazji rynkowych. Spółka jest notowana na GPW od 2013 r.