O jedną czwartą wzrosła sprzedaż producenta obuwia CCC w okresie od stycznia do końca kwietnia 2017 r. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Spółce wyraźnie pomogło rozwinięcie sprzedaży za pośrednictwem internetu.
Jak podaje CCC, skonsolidowane przychody ze sprzedaży za kwiecień wyniosły około 345 mln zł i były wyższe o 11 proc. r/r. Jeżeli spojrzymy na przychody za okres styczeń - kwiecień, to wyniosły one ponad 1,064 mld zł o były wyższe dokładnie o 25,9 proc. niż rok wcześniej.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za kwiecień 2017 wyniosły około 281 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 4,1 proc., narastająco za okres styczeń - kwiecień wyniosły około 850 mln zł i były wyższe o 17,3 proc. w stosunku do roku 2016" - czytamy w informacji CCC.
Z kolei przychody w kanale internetowym za kwiecień wyniosły ponad 48 mln zł i były wyższe o 99,2 proc. r/r, narastająco za okres styczeń - kwiecień wyniosły ponad 159 mln zł i były wyższe o 130,4 proc. niż przed rokiem.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Inwestorzy, którzy kupili akcje CCC przed rokiem, trafili na okres wyraźnych wzrostów - w ciągu 12 miesięcy podrożały one o około jedną trzecią.
Kurs akcji CCC od początku 2017 roku src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1483225200&de=1493910060&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=CCC&colors%5B0%5D=%230082ff&fg=1&fr=1&w=600&h=300&cm=0&lp=1&rl=1"/>