Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

CD Projekt stworzy kolejnego "Wiedźmina"?

0
Podziel się:

Liczą na to analitycy DM mBanku. Zalecają kupno akcji spółki CD Projekt.

CD Projekt stworzy kolejnego "Wiedźmina"?
(CD Projekt)

Analitycy Domu Maklerskiego mBanku rekomendują kupno akcji producenta gry "Wiedźmin". Jeden walor CD Projekt wycenili na 30,9 zł. To o blisko jedną czwartą więcej niż bieżąca cena rynkowa. Sugerują, że spółka może zaskoczyć fanów serii i zapowie następną grę osadzoną w świecie "Wiedźmina".

"Część inwestorów oczekuje wypłaty dywidendy, jednak naszym zdaniem lepszym wyjściem będzie reinwestowanie wygenerowanego zysku w kolejne produkcje. Oczekujemy, że zarząd zapowie następną grę osadzoną w świecie Wiedźmina podczas publikacji strategii spółki na początku przyszłego roku, co może być dużym pozytywnym zaskoczeniem dla rynku" - podkreślają analitycy DM mBanku.

Według szacunków DM mBanku do końca roku łącznie 9 mln graczy zakupi trzecią część "Wiedźmina", co powinno przełożyć się na 513,4 mln zł zysku netto w 2015 roku. Rok wcześniej spółka zarobiła 5,2 mln zł.

Roczne wyniki CD Projekt (w tys. zł)

"Oczekujemy, że dystrybucja" Wiedźmin 3: Dziki Gon" w drugiej połowie roku będzie wspierana przez: wydanie dodatku "Serce z Kamienia" w październiku oraz większą bazę konsol Play Station 4 oraz X-Box One" - czytamy w raporcie.

Analitycy DM mBanku zwracają uwagę na należącą do CD Projektu platformę GOG.com, która znacząco poprawiła dynamikę sprzedaży w pierwszym półroczy i w przyszłości może stanowić źródło stabilnego zysku. "Biorąc pod uwagę rosnącą popularność studia CD Projekt RED, oceniamy że nasze założenia dotyczące wolumenów sprzedaży kolejnych projektów mogą okazać się zbyt konserwatywne" - czytamy.

W dniu wydania rekomendacji kurs akcji CD Projekt wynosił 25,55 zł. W czwartek na zamknięciu sesji cena wynosiła 24,6 zł po spadku o 1,32 proc. Potencjał do zysku na akcjach, zdaniem analityków DM mBanku, to około 25 proc. Cenę docelową wyznaczyli na 30,9 zł.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)