CDRL, właściciel marki Coccodrillo, pozytywnie ocenia akcję, w ramach której uruchomił 20 salonów sezonowych w miejscowościach turystycznych i planuje powtórzyć ją za rok, podała spółka.
"Już po raz drugi marka Coccodrillo towarzyszyła Polakom na letnich wakacjach. Jesteśmy zadowoleni zarówno z wyników sprzedażowych osiągniętych przez sklepy sezonowe, jak również ze wzmocnienia rozpoznawalności naszej marki, co jest wynikiem tej akcji. Chcemy, żeby sklepy Coccodrillo pojawiły się w miejscowościach turystycznych również za rok" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
W tym roku CDRL uruchomiło 20 salonów sezonowych, które rozpoczęły działalność w czerwcu. Działały głównie nad Bałtykiem: Ustroniu Morskim, Łebie, Jarosławcu, Pobierowie, Dźwirzynie, Krynicy Morskiej, Władysławowie, Rowach, Dziwnowie, Karwi, Ustce, Dąbkach, Darłówku, Wiciach, Mielnie, Sarbinowie i Niechorzu. Inne sklepy zostały otwarte w takich miejscowościach jak: mazurskie Mikołajki, wielkopolski Skorzęcin oraz znajdująca się w województwie lubelskim Okuninka, podano również.
"Nie wykluczamy, że będziemy myśleć o tym, żeby jeszcze poszerzyć zasięg naszej sieci sezonowej. Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci - rodzice wypoczywający razem z dziećmi" - dodał wiceprezes Tomasz Przybyła.
Na koniec I połowy roku grupa miała w Polsce 260 sklepów o łącznej powierzchni 17 759 m2, co oznacza wzrost o 6% (zarówno pod względem liczby sklepów, jak i ich powierzchni). Poza Polską grupa miała 247 sklepów (wobec 225 przed rokiem), podano także.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.