CDRL - właściciel marki Cocodrillo - uruchomił czeską wersję sklepu internetowego coccodrillo.eu. W planach są kolejne wersje, zapowiedział prezes Marek Dworczak.
"Marka Coccodrillo jest dobrze znana w Czechach i liczymy na życzliwe przyjęcie naszego sklepu internetowego. W planach mamy jego kolejne wersje" - powiedział Dworczak, cytowany w komunikacie.
Rozwój handlu internetowego jest obecne jednym z priorytetów firmy.
"Dzięki wdrożeniu nowej platformy e-commerce, możemy sprawnie obsługiwać wielu klientów, zapewnić im wygodne przeglądanie naszej oferty oraz przedstawić ciekawe promocje i plan lojalnościowy. W efekcie popularność polskiego sklepu internetowego bardzo szybko rośnie" - powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła.
W styczniu br. CDRL zanotował w polskim sklepie internetowym 1,11 mln zł przychodów, o 139% więcej niż przed rokiem. W całym 2015 r. zanotowano w tym kanale sprzedaży wzrost o 45% do 7,75 mln zł. Dynamika wzrosła w II połowie roku po wdrożeniu nowej platformy zakupowej, przypomniała także spółka.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.