"W ramach programu spółka będzie mogła dokonywać wielokrotnych emisji niezabezpieczonych i zdematerializowanych obligacji na okaziciela. Obligacje emitowane w ramach programu będą proponowane do nabycia (...) poprzez skierowanie propozycji ich nabycia do inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w liczbie nie przekraczającej łącznie 149 osób (...) lub w przypadku, w którym minimalna kwota zapisu będzie wynosić 100 000,0 euro " - czytamy w komunikacie.
Decyzje dotyczące uruchamiania kolejnych emisji w ramach programu oraz ich wartości będą podejmowane w oparciu o bieżące potrzeby spółki związane z pozyskiwaniem finansowania. Szczegółowe parametry emisji obligacji będą ustalane przed emisją danej serii obligacji. Poszczególne serie obligacji emitowanych w ramach programu mogą przewidywać rejestrację obligacji w depozycie prowadzonym przez Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych oraz wprowadzenie obligacji do obrotu w alternatywnym systemie obrotu prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie lub BondSpot , podano także.
"Emisja obligacji w ramach uchwalonego programu jest rozważana przez emitenta, obok innych form finansowania dłużnego, jako źródło finasowania nabycia udziałów zagranicznej spółki posiadającej sieć sklepów z artykułami dla dzieci, w przypadku uzgodnienia warunków ich nabycia w ramach negocjacji (...) " - podano także.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.