CDRL - właściciel marki Coccodrillo - zamierza utrzymać zysk netto na ubiegłorocznym poziomie w 2015 r., a przychody zwiększyć o około 10 procent - poinformował prezes Marek Dworczak. Spółka chce także kontynuować wypłaty dywidendy w kolejnych latach.
- W 2014 r. nasz zysk netto wzrósł o 275 proc. r/r, do 11,39 mln zł. Myślę, że kolejny rok to będzie zysk netto na poziomie wartościowym porównywalnym do 2014 r., takie mamy założenia. Przychodowo myślimy o wzroście na poziomie rzędu 10 proc. - powiedział Dworczak.
Kilka dni temu spółka poinformowała, że zarząd CDRL rekomenduje wypłatę dywidendy za 2014 r. w wysokości 0,75 zł na akcję. - Politykę dywidendową będziemy się starali utrzymać w kolejnych latach i wypłacać 20-50 proc. zysku netto - poinformował także Dworczak.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.