Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

CECH przydzielił akcje Harper Hygienics

0
Podziel się:

Central European Cotton Holdings Limited w ramach oferty publicznej dokonał przydziału 13 mln akcji zwykłych na okaziciela serii A spółki Harper Hygienics, producenta produktów kosmetyczno-higienicznych.

CECH przydzielił akcje Harper Hygienics
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

Central European Cotton Holdings Limited w ramach oferty publicznej dokonał przydziału 13 mln akcji zwykłych na okaziciela serii A spółki Harper Hygienics, producenta produktów kosmetyczno-higienicznych, poinformowała spółka w komunikacie.

CECH, główny akcjonariusz Harper Hygienics przydzielił 13.000.000 akcji sprzedawanych o wartości nominalnej 0,01 zł. Do inwestorów indywidualnym trafiło 1.300.000, a do inwestorów instytucjonalnych 11.700.000 akcji sprzedawanych.

Cena emisyjna w ofercie publicznej akcji wynosiła 4,10 zł, czyli w pobliżu górnej granicy widełek cenowych (3,75-4,30 zł). Zapisy na akcje dla inwestorów indywidualnych zakończyły się 8 lipca, natomiast w dniach 12-13 lipca trwały zapisy dla inwestorów instytucjonalnych. Oferującym jest Ipopema Securities.

Według wcześniejszych informacji, środki pozyskane przez CECH w wyniku przeprowadzenia oferty publicznej zostaną przekazane w pierwszej kolejności spółce (do 36 mln zł), co umożliwi dalsze inwestycje i obniży jej poziom zadłużenia do około 2,75 x EBITDA.

Gama produktów firmy Harper Hygienics sięga od płatków kosmetycznych przez chusteczki kosmetyczne i linię produktów dla dzieci, po chusteczki gospodarcze. Najważniejszą marką spółki jest Cleanic, pod którą produkowane są płatki kosmetyczne oraz patyczki higieniczne.

W 2009 roku Harper Hygienics osiągnęła 174 mln zł przychodów ze sprzedaży - wzrost o 20%. Po pierwszych pięciu miesiącach 2010 roku spółka osiągnęła 78 mln zł przychodów w stosunku do 63 mln zł w analogicznym okresie 2009 r. (wzrost o 24%). W tym czasie zysk netto wyniósł 6 mln zł wobec 4,5 mln zł w okresie styczeń-maj 2009 (wzrost o 36%).

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)