Cennikowe wpływy reklamowe _ Gazety Wyborczej _ (wydawanej przez Agorę)
spadły w listopadzie 2011 roku o 10,9 proc. rok do roku i wyniosły 57,66 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.
_ Rzeczpospolita _ w listopadzie zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 25,4 proc. mniej niż przed rokiem (14,34 mln zł). Cennikowe wpływy reklamowe _ Polska The Times _ były rok do roku o 6,8 proc. niższe (25,68 mln zł), _ Faktu _ spadły o 26 proc. (17,73 mln zł), _ Dziennika Gazeta Prawna _ zniżkowały o 26,6 proc. (6,92 mln zł) a _ Super Expressu _ były niższe o 0,9 proc. (9,3 mln zł).
Łącznie w listopadzie 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 184,86 mln zł, co oznacza spadek o 13,2 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 12 proc. do 197,48 mln zł.