"W Apsys bardzo dbamy o interesy właścicieli centrów handlowych, z których każdy ma inną strategię, plany i cele. My oferujemy zasoby, narzędzia, wiedzę i rozwiązania umożliwiające efektywną realizację właścicielskich założeń. Wszystkie centra handlowe z naszego portfolio traktujemy tak, jakby to były nasze własne aktywa. Wczuwamy się w specyfikę każdego obiektu, aby być jak najlepszym zarządcą i realizować postawione przed nami cele" - powiedziała wiceprezes Justyna Kur, cytowana w komunikacie.
Egzekucja czynszów w portfolio zarządczym Apsys Polska wyniosła w 2017 r. 99,7%, a realizacja budżetu service charges 98,1%. Apsys na co dzień zarządza ponad 2 100 umowami najmu, podano także.
"W 2017 r. Apsys Polska kolejny rok z rzędu powiększył swoje portfolio pozyskując mandat zarządczy centrum handlowego Alfa w Białymstoku, którego właścicielem jest NEPI Rockcastle. Roczny footfall centrów z portfolio Apsys Polska wyniósł w ubiegłym roku 138 mln odwiedzin (co oznacza wzrost o 9% w stosunku do poprzedniego roku), natomiast roczne obroty generowane przez najemców tych obiektów sięgnęły 1,114 mld euro (+16% w odniesieniu do roku 2016). Apsys Polska przekroczył również wskaźnik NOI o 5% powyżej zakładanego budżetu" - czytamy w komunikacie.
Apsys jest operatorem branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Apsys Polska zarządza 1 mln m2 GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.