Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Cherrypick Games: Dzienna liczba graczy 'My Hospital' przekroczyła 160 tys. osób

0
Podziel się:
Cherrypick Games: Dzienna liczba graczy 'My Hospital' przekroczyła 160 tys. osób

Dzienna liczba graczy (DAU) gry "My Hospital", autorstwa Cherrypick Games, przekroczyła na początku października poziom 160 tys. osób, poinformował prezes Marcin Kwaśnica. Oczekuje dalszego wzrostu.

"W 'My Hospital' gra już ponad 160 tys. osób z całego świata dziennie. To świetny wynik, ale pracujemy nad tym, żeby regularnie szedł on w górę. DAU, czyli dzienna liczba aktywnych użytkowników to dla nas jeden z najważniejszych parametrów biznesowych" - powiedział Kwaśnica, cytowany w komunikacie.

"My Hospital" to produkcja. w której gracz zarządza własną placówką ochrony zdrowia - buduje oraz urządza gabinety, zatrudnia lekarzy, prowadzi prace badawcze i produkuje lekarstwa. Całość jest lekką produkcją pełną pozytywnego poczucia humoru. Gra, która zadebiutowała w styczniu tego roku Grają w nią użytkownicy z ponad 200 krajów świata.

"Traktujemy nasze gry jak ciągle doskonalony serwis lub usługę, nie jak skończony produkt, o którym zapominamy po jego wypuszczeniu. Takie podejście przekłada się na dobre wskaźniki monetyzacji. Wiemy też, że liczba graczy 'My Hospital' będzie dalej rosła" - dodał prezes.

Wśród innych znanych tytułów warszawskiej spółki znajdują się m.in. "Touchdown Hero", który został pobrany przez graczy już 3,3 mln razy, a także "Must Deliver" (1,6 mln pobrań) i "Auctioneer" (1,8 mln pobrań tylko w pierwszym tygodniu).

We wrześniu Cherrypick Games zakończył ofertę publiczną, z której pozyskał na dalszy rozwój 6,21 mln zł. Inwestorzy objęli wszystkie oferowane akcje, a redukcja w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła 91,08%. W wyniku oferty spółka została wyceniona na 75,21 mln zł. Jej akcje zadebiutują na NewConnect jeszcze w tym roku.

Cherrypick Games to producent gier mobilnych oraz na platformy PC i konsole.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)