Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Cherrypick Games miało 1,4 mln zł zysku netto, 2,5 mln zł EBITDA w I poł. 2018

0
Podziel się:

Cherrypick Games odnotował 1,4 mln zł zysku netto w I poł. 2018 r., co oznacza wzrost o 11,2% r/r , podała spółka w raporcie. 

Cherrypick Games miało 1,4 mln zł zysku netto, 2,5 mln zł EBITDA w I poł. 2018

EBITDA wyniosła 2,5 mln zł w I poł. br., co oznacza wzrost o ok. 23% r/r.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 7,6 mln zł w I poł. 2018 r., notując wzrost o 8,8% r/r.

"Wyniki, które wypracowaliśmy w pierwszym półroczu są zgodne z naszymi założeniami. Wciąż procentuje umowa podpisana z Kuu Huub. Dzięki sprzedaży praw do gry 'My Hospital' fińskiej spółce, mogliśmy w bardzo krótkim czasie rozpocząć pracę nad nowymi projektami. Aktualnie testujemy i ulepszamy dwa tytuły, które chcemy wydać do końca roku: 'My Beaty Spa & Stories' i 'Project Fame'. Już teraz wiemy, że obydwa projekty wyróżniają się ponadprzeciętnymi wskaźnikami. Do czasu ich premier będziemy je udoskonalać, aby w pełni spełniły oczekiwania naszych graczy" - powiedział prezes Cherrypick Games Marcin Kwaśnica, cytowany w komunikacie.

W II kwartale 2018 roku przychody spółki wyniosły 4,3 mln zł i były wyższe w porównaniu do analogicznego kwartału ubiegłego roku o 25,9%. W tym czasie wynik EBITDA i EBIT wzrosły o odpowiednio o 59,8% i 60,5%. Wynik netto był niższy o 8,6% i ukształtował się na poziomie 0,4 mln zł, podano także.

Pod koniec roku spółka chce przenieść notowania na rynek główny GPW.

Cherrypick Games to producent gier mobilnych oraz na platformy PC i konsole. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od listopada 2017 r. Spółka przejdzie na rynek główny GPW z NewConnect w tym roku.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.