"Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązanie zostało docenione przez NCBR. Działając w branży free-to-play, zauważyliśmy, że brakuje w niej rozwiązań, które umożliwiałyby kompletną analitykę zachowań graczy. Opracowywane przez nas rozwiązanie pozwoli dobrze je zrozumieć i tym samym umożliwi dostosowanie kluczowych parametrów w grze, które wpływają m.in. na monetyzację" - powiedział prezes Marcin Kwaśnica, cytowany w komunikacie.
Przygotowywana przez spółkę platforma ma posłużyć do inteligentnej analizy danych, generowanych przez użytkowników gier typu freemium / free-to-play w czasie rzeczywistym. Dzięki opracowaniu zaawansowanych algorytmów sztucznej inteligencji oraz autorskiemu modelowi analitycznemu, platforma umożliwi automatyczną analizę danych w celu rekomendowania zmian w środowisku gry, wyjaśniono.
Spółka zamierza zrealizować projekt w okresie 30 miesięcy od jego rozpoczęcia.
Dofinansowanie zostało przyznane w ramach konkursu 5/1.1.1/2017 "Szybka ścieżka" dla MŚP, Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Cherrypick Games to producent gier mobilnych oraz na platformy PC i konsole. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od listopada 2017 r. Spółka przejdzie na rynek główny GPW z NewConnect w tym roku.