*W I kwartale 2007 roku spółka osiągnęła przychód netto ze sprzedaży o wartości 36 242 tys. zł wobec 33 973 tys. zł w tym samym okresie roku 2006, co stanowi wzrost o 6,7 proc. *
Według zarządu wyniki I kwartału są zadawalające biorąc pod uwagę fakt, że sezon zimowy 2006/2007 był szczególny i nietypowy ze względu na wysokie temperatury i brak śniegu w całym regionie. W przeciągu ostatnich 20 lat był to najsłabszy sezon zimowy w całej Europie.
W I kwartale 2007 roku Spółka osiągnęła przychód netto ze sprzedaży o wartości 36 242 tys. zł wobec 33 973 tys. zł w tym samym okresie roku 2006, co stanowi wzrost o 6,7 proc.. Zysk brutto na sprzedaży wyniósł 1 248 tys. zł, wobec 2 704 tys. zł osiągniętych w analogicznym okresie 2006 roku i jest mniejszy o 53,8 proc.. Zysk netto wyniósł 1 011 tys. zł i zmalał odpowiednio o 53,7 proc. wobec 2 185 tys. zł osiągniętych w 2006 roku, na co wpływ miała ,,nietypowo ciepła" zima, oraz dodatkowo większe koszty związane z przygotowaniem do otwarcia trzech nowych sklepów.
Zarząd stoi na stanowisku, że przedstawione wyniki finansowe są dobre na tle całego rynku detalicznego artykułów sportowych w tym okresie. Natomiast konsekwentnie realizowana strategia rozwoju Spółki i otwieranie kolejnych salonów sportowych powodują zwiększanie udziału INTERSPORT Polska na polskim rynku sportowym.
Wyniki I kwartału są zgodne z oczekiwaniami zarządu, który wziął je pod uwagę przy podaniu prognozy na 2007 rok. Tym samym zarząd podtrzymuje swoją prognozę na rok 2007, która zakłada osiągnięcie przychodu w wysokości 168 mln zł, oraz zysku netto w wysokości 4,6 mln zł.