Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Cocodrillo traci na słabym dla branży marcu

0
Podziel się:

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 4 proc. rok do roku do 10,2 mln zł w marcu

Cocodrillo traci na słabym dla branży marcu
(CDRL/materiały prasowe)

Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - straciły impet z poprzednich miesięcy i wzrosły w marcu tylko o 4 proc. Podobnie jak w przypadku sieci Reserved czy CCC ubiegły miesiąc był bardzo słaby.

Ze sprzedaży w polskich sklepach przychody Cocodrillo wzrosły w marcu o 4 proc. rocznie i wyniosły 10,2 mln zł, podała spółka. Narastająco po pierwszych trzech miesiącach roku przychody wyniosły 27,8 mln zł wobec 25,6 mln zł rok wcześniej.

Marzec był ostatnim miesiącem przed wejściem w życie Programu 500+. Sklepy z ubrankami dziecięcymi mogą być jednym z beneficjentów zwiększonych dochodów rodzin, z których znaczna część, według ubiegłorocznych badań, ma zostać przeznaczonych właśnie na ubrania.

Sieć Cocodrillo liczyła na koniec ubiegłego roku 447 placówek, zwiększyła się o 85 sklepów, czyli o 23 proc. Zaledwie 4-procentowa dynamika sprzedaży nie jest więc wynikiem dobrym.

CDRL stawia od ubiegłego roku mocniej na kanał e-commerce. Przychody ze sprzedaży towarów w internecie wyniosły w marcu 983 tys. zł, co oznacza wzrost o 67 proc. rok do roku. W trakcie trzech miesięcy tego roku wyniosła ona 2,96 mln zł wobec 1,39 mln zł w analogicznym okresie zeszłego roku.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)