Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - straciły impet z poprzednich miesięcy i wzrosły w marcu tylko o 4 proc. Podobnie jak w przypadku sieci Reserved czy CCC ubiegły miesiąc był bardzo słaby.
Ze sprzedaży w polskich sklepach przychody Cocodrillo wzrosły w marcu o 4 proc. rocznie i wyniosły 10,2 mln zł, podała spółka. Narastająco po pierwszych trzech miesiącach roku przychody wyniosły 27,8 mln zł wobec 25,6 mln zł rok wcześniej.
Marzec był ostatnim miesiącem przed wejściem w życie Programu 500+. Sklepy z ubrankami dziecięcymi mogą być jednym z beneficjentów zwiększonych dochodów rodzin, z których znaczna część, według ubiegłorocznych badań, ma zostać przeznaczonych właśnie na ubrania.
Sieć Cocodrillo liczyła na koniec ubiegłego roku 447 placówek, zwiększyła się o 85 sklepów, czyli o 23 proc. Zaledwie 4-procentowa dynamika sprzedaży nie jest więc wynikiem dobrym.
CDRL stawia od ubiegłego roku mocniej na kanał e-commerce. Przychody ze sprzedaży towarów w internecie wyniosły w marcu 983 tys. zł, co oznacza wzrost o 67 proc. rok do roku. W trakcie trzech miesięcy tego roku wyniosła ona 2,96 mln zł wobec 1,39 mln zł w analogicznym okresie zeszłego roku.