Linie lotnicze Brussels Airlines wybrały Comarch jako partnera technologicznego do wdrożenia nowego program lojalnościowego "LOOP", poinformował Comarch.
Brussels Airlines wybrały Comarch do wdrożenia nowego programu lojalnościowego (obok istniejącego programu Miles&More skierowanego do osób latających bardzo często), który będzie odpowiadał na potrzeby również tych pasażerów, którzy podróżują mniej, takich jak rodziny.
"LOOP to jeden z najbardziej hojnych programów lojalnościowych na rynku. Oparto go na dwóch zasadach: prostocie i umożliwieniu klientom dostania tego, czego pragną - darmowego lotu - w jak najkrótszym czasie. LOOP to świetne uzupełnienie naszego istniejącego obecnie programu Miles&More" - powiedziała Nathalie Erdmanis, wiceprezes ds. marketingu w Brussels Airlines, cytowany w komunikacie.
Program lojalnościowy Comarch stworzony dla Brussels Airlines zbiera i analizuje informacje społeczno-demograficzne oraz dane komunikacyjne i transakcyjne dotyczące konkretnych klientów. Na podstawie takiej analizy Brussels Airlines są w stanie przygotować strategię marketingową ukierunkowaną na utrzymanie klienta.
"Podpisanie umowy z Brussels Airlines jest ważnym krokiem dla Comarch w dalszym wzmacnianiu pozycji firmy na rynku usług informatycznych związanych z programami lojalnościowymi dla linii lotniczych - przede wszystkim w segmencie Full Service Network Carriers" - powiedział consulting director w Airline/Travel Loyalty Solution Piotr Kozłowski, również cytowany w komunikacie.
Brussels Airlines jest belgijskim przewoźnikiem oferującym loty do 90 krajów w Europie, Afryce i Ameryce Północnej, z którego usług w 2014 roku skorzystało ponad 6,6 mln pasażerów.
Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 038 mln zł w 2014 r.