Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Comarch wdroży nowy program lojalnościowy Brussels Airlines

0
Podziel się:
Comarch wdroży nowy program lojalnościowy Brussels Airlines

Linie lotnicze Brussels Airlines wybrały Comarch jako partnera technologicznego do wdrożenia nowego program lojalnościowego "LOOP", poinformował Comarch.

Brussels Airlines wybrały Comarch do wdrożenia nowego programu lojalnościowego (obok istniejącego programu Miles&More skierowanego do osób latających bardzo często), który będzie odpowiadał na potrzeby również tych pasażerów, którzy podróżują mniej, takich jak rodziny.

"LOOP to jeden z najbardziej hojnych programów lojalnościowych na rynku. Oparto go na dwóch zasadach: prostocie i umożliwieniu klientom dostania tego, czego pragną - darmowego lotu - w jak najkrótszym czasie. LOOP to świetne uzupełnienie naszego istniejącego obecnie programu Miles&More" - powiedziała Nathalie Erdmanis, wiceprezes ds. marketingu w Brussels Airlines, cytowany w komunikacie.

Program lojalnościowy Comarch stworzony dla Brussels Airlines zbiera i analizuje informacje społeczno-demograficzne oraz dane komunikacyjne i transakcyjne dotyczące konkretnych klientów. Na podstawie takiej analizy Brussels Airlines są w stanie przygotować strategię marketingową ukierunkowaną na utrzymanie klienta.

"Podpisanie umowy z Brussels Airlines jest ważnym krokiem dla Comarch w dalszym wzmacnianiu pozycji firmy na rynku usług informatycznych związanych z programami lojalnościowymi dla linii lotniczych - przede wszystkim w segmencie Full Service Network Carriers" - powiedział consulting director w Airline/Travel Loyalty Solution Piotr Kozłowski, również cytowany w komunikacie.

Brussels Airlines jest belgijskim przewoźnikiem oferującym loty do 90 krajów w Europie, Afryce i Ameryce Północnej, z którego usług w 2014 roku skorzystało ponad 6,6 mln pasażerów.

Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 038 mln zł w 2014 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)