Porównywarka finansowa Comperia.pl w I kwartale 2014 roku wypracowała 3,5 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 133 procent w ujęciu rok do roku. Kwartalna dynamika sprzedaży, w tym tradycyjnie słabszym okresie dla branży, okazała się wyższa niż w całym ubiegłym roku.
Na wzrost sprzedaży wpłynęły m.in. silny wzrost liczby leadów, przeprowadzona kampania marketingowa, a także wzrost przychodów spółki ze sprzedaży usług IT, w tym aplikacji ubezpieczeniowej dla agentów - czytamy w komunikacie spółki.
_ _ - To był doskonały początek roku dla Comperii. Z sukcesem przeprowadziliśmy ofertę publiczną pozyskując 11,5 mln zł i zadebiutowaliśmy na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie realizujemy nasze cele emisyjne. Koniunktura nam sprzyja, dlatego oczekujemy dalszego wzrostu sprzedaży _ - _podkreśla Karol Wilczko, wiceprezes Comperii.
Według prognoz ZenithOptimedia Group w 2014 r. wydatki na reklamę w internecie zwiększą się o 12,2 proc.
Comperia realizuje obecnie program inwestycyjny obejmujący: rozwój sprzedaży ubezpieczeń w formule online oraz offline, inwestycje w infrastrukturę, uruchomienie nowych sekcji porównywanych produktów oraz rozwój programu partnerskiego _ ComperiaLead _.
ZOBACZ, co na nowym forum internauci piszą o spółce Comperia i o pozostałych spółkach z GPW
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1420066800&de=1425941940&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=EURPLN&colors%5B0%5D=%231f5bac&s%5B1%5D=USDPLN&colors%5B1%5D=%23e823ef&s%5B2%5D=CHFPLN&colors%5B2%5D=%23ef2361&fg=1&fr=1&w=600&h=300&cm=0&lp=1&rl=1"/>