Grupa CRIF Polska - właściciel marki CRIBIS.pl - planuje osiągnąć wzrost przychodów na poziomie ponad 20% w 2016 roku wobec oczekiwanych 7,5 mln zł w bieżącym roku, poinformował dyrektor rozwoju biznesu w CRIF Polska Dominik Lewandowski.
"Mamy zamiar rosnąć w segmencie rynku, w którym nikt z branży do tej pory nie był w stanie osiągnąć sukcesu. Z jednej strony to dobrze, ponieważ wchodzimy na niemalże dziewiczy rynek, z drugiej wymaga od nas systematycznej edukacji klientów i sporo nakładów. Dlatego nie spodziewamy się dużego boomu na rynku, ale raczej systematycznych wzrostów" - powiedział Lewandowski, cytowany w komunikacie.
Dodał, że obecnie wartość rynku wynosi około 60 mln zł.
"Oceniamy, że segment, o który walczymy wart jest przynajmniej drugie tyle" - zaznaczył.
CRIBIS.pl to linia biznesowa grupy CRIF przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw, oferująca m.in. raporty gospodarcze, system monitorowania oraz narzędzia marketingowe. CRIBIS.pl wspiera przedsiębiorców w działaniach biznesowych - gwarantuje ocenę sytuacji majątkowej i finansowej obecnych i nowych nabywców, dostawców i partnerów biznesowych, zapobiega niewypłacalności, analizuje struktury organizacyjne i udziałowe wewnątrz badanego przedsiębiorstwa oraz wspiera firmy w ocenie możliwości biznesowych na rynkach międzynarodowych.
Raporty o firmach dostępne na stronie CRIBIS.pl wspomagają przedsiębiorców w dwóch obszarach: z jednej strony pomagają zwiększać sprzedaż poprzez dotarcie do właściwych, atrakcyjnych klientów, z drugiej - dostarczając aktualnych informacji o kondycji klientów (potencjalnych i obecnych), pozwalają przedsiębiorcom unikać strat.
CRIF jest europejskim liderem w dziedzinie bankowej informacji kredytowej i jednym z głównych międzynarodowych dostawców informacji gospodarczej. Grupa CRIF została założona w 1988 roku w Bolonii. Dziś obecna jest w 50 krajach na czterech kontynentach (Europa, Ameryka Północna, Afryka i Azja). CRIF Polska Sp. z o.o. działa od 2007 roku, głównie obsługując sektor bankowy.