Deloitte Digital - agencja interaktywno-konsultingowa należąca do firmy doradczej Deloitte - rozpoczyna działalność na rynku środkowoeuropejskim od akwizycji polskiej agencji interaktywnej Digital One, poinformował lider Deloitte Digital w Europie Środkowej Zbigniew Szczerbetka.
"Deloitte Digital to nowy model usług na nowe czasy. Jesteśmy unikalnym połączeniem agencji interaktywnej i firmy konsultingowej, zintegrowanych w ramach jednej, globalnej praktyki. Wyposażeni w silne, zorientowane branżowo kompetencje strategiczne, wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu nowych technologii, a także mając do dyspozycji sprawdzone kompetencje agencji interaktywnej, będziemy obsługiwać naszych klientów w sposób, jakiego nie mogą dostarczyć tradycyjne agencje digitalowe czy firmy doradcze"- powiedział Szczerbetka, cytowany w komunikacie.
"W wyniku połączenia kompetencji marketingowych i kreatywnych Digital One z wiedzą branżową i doświadczeniem w konsultingu strategicznym i technologicznym Deloitte powstaje pionierski na polskim rynku model, tworzący nową kategorię opartą na komplementarnych atrybutach agencji interaktywnej i firmy doradczej. Osiągnięcia Deloitte Digital w Stanach Zjednoczonych i na świecie dowodzą skuteczności tego modelu" - czytamy w komunikacie.
W wyniku połączenia, Digital One będzie działać pod marką Deloitte Digital, zaś Olgierd Cygan - założyciel i prezes Digital One dołącza do Deloitte jako partner i będzie zarządzał częścią agencyjną Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej.
Wcześniej Deloitte połączyło kompetencje ze Stratosferą, wiodącą firmą konsultingową specjalizującą się w pozycjonowaniu marek i marketingu strategicznym.