"Według naszych szacunków, w scenariuszu bazowym (270 tys. sztuk sprzedane w 2018 r.) spółka wygeneruje 11 mln zł przychodów oraz 6,6 mln zł zysku netto. Przy założeniu pozyskania przez spółkę 2,5 mln zł z nowej emisji i maksymalnej liczbie emitowanych akcji (kapitalizacja 52,5 mln zł) implikowałoby to atrakcyjny wskaźnik 2018P P/E na poziomie 8x. Uważamy, że biorąc pod uwagę popularność gatunku survival-simulation wśród graczy, a także doświadczenie członków zespołu Creepy Jar nasze szacunki są raczej konserwatywne. W scenariuszu pesymistycznym (150 tys. sztuk) i optymistycznym (350 tys. sztuk) zakładamy odpowiednio 2,6 mln i 9,2 mln zysku netto w 2018 r. (2018P P/E na poziomie odpowiednio 20,1x i 5,7x)" - czytamy w raporcie.
Łącznie w ramach oferty publicznej zaoferowanych zostanie 100 tys. akcji serii A i C, o wartości nominalnej 1 zł każda (w tym ok. 32% to nowe akcje na 2,5 mln zł). Pozyskane z emisji środki zostaną przeznaczone na przeprowadzenie działań marketingowych - pierwszej pod firmą Creepy Jar - gry z gatunku survival simulation oraz rozpoczęcie prac nad kolejnym tytułem. Oferującym akcje jest Dom Maklerski BOŚ. W I kw. 2018 roku spółka zamierza zadebiutować na NewConnect.
Harmonogram oferty przewiduje road show w dniach 13-17 listopada. W dniach 20-21 listopada przeprowadzony zostanie proces budowy księgi popytu. W dniu 21 listopada (do końca dnia) ma nastąpić ustalenie ceny emisyjnej. W dniach 22-27 listopada odbędzie się przyjmowanie zapisów. W dniu 29 listopada przewidziane jest zakończenie oferty publicznej i przydział akcji.