"Przewieźliśmy już ponad 3,2 mln klientów. Z naszych badań wynika, że możemy rozwijać się jeszcze szybciej i podnosić wynagrodzenie dla kierowców, jeżeli zwiększymy skalę działania z wykorzystaniem potencjału aplikacji mobilnej i powiększymy flotę" - powiedział ISBnews Radoszewski.
EcoCar dysponuje flotą ponad trzystu samochodów hybrydowych spod znaku Toyoty i Hyundaia i realizuje prawie 100 tys. kursów miesięcznie. Zarządzający podkreśla, że sama spółka rośnie w tempie dwucyfrowym i osiągnąć liczącą się pozycję w wyścigu na rynku przewozów taxi wartym ponad 4 mld zł rocznie.
"Jeszcze w tym roku i na początku przyszłego roku w Warszawie ma pojawić się 100 nowych aut. Tym razem jednak nie będą to tylko biało-zielone samochody hybrydowe z logo z liściem, znane z naszych ulic. Od listopada na ulice wyjadą dodatkowe auta z logo Mercedesa. Spółka zainwestowała w czarne, dobrze wyposażone Mercedesy Vito, które mają wozić klientów EcoCar za z góry umówioną cenę" - wskazał prezes.
Jeszcze w tym roku rozpocznie się w EcoCar proces przekazania floty samochodów do spółki zależnej. Zarządzający EcoCar chcą skoncentrować się na rozwoju aplikacji, telecentrum oraz na rozbudowie portfela zleceń w innych miastach poza Warszawą, Wrocławiem i Trójmiastem.
Spółkę Ecocar S.A. wspiera finansowo Fundusz WinVentures - wehikuł inwestycyjny dwóch partnerów: W Investments S.A oraz Krajowego Funduszu Kapitałowego. W centrum zainteresowania funduszu znajdują się polskie przedsiębiorstwa, posiadające wyraźne przewagi konkurencyjne oraz wysoki potencjał wzrostu.
Sebastian Gawłowski