"Polska to jeden z niewielu rynków na świecie, gdzie udało się wdrożyć projekt współpracy Electronic Arts z Coca-Colą w kontekście gry EA Sports FIFA 18. Szczególnie istotny był dla nas okres czerwcowy, związany z nadchodzącymi mistrzostwami świata. Mamy nadzieję, że gracze będą zadowoleni z takiej akcji i będą trafiali fantastyczne karty w FIFA 18 Ultimate Team" - powiedział Wójciński, cytowany w komunikacie.
Kupując produkty Coca-Cola gracz dostaje kod, który przez cały czerwiec może wymienić na nagrody do zastosowania w grze, wskazano w informacji.
"Cieszymy się z premierowej współpracy z Electronic Arts, nawiązanej przy kampanii na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 - największej inicjatywie marki Coca-Cola zaplanowanej na bieżący rok. 'Gotowi na emocje' to nasze hasło przewodnie, a jednocześnie cel wspierania kibiców w trakcie sportowych rozgrywek. Na podobnych zasadach Coca-Cola chce towarzyszyć fanom gry FIFA, ponieważ nasi odbiorcy to bardzo często również pasjonaci gamingu. Dlatego poza piłkami czy puszkami Coca-Cola Zero Cukru to właśnie unikalne paczki do gry FIFA 18 Ultimate Team stanowią nagrody w promocji, która trwa do końca czerwca" - powiedział senior brand manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services Damian Podawca, cytowany w komunikacie.
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Coca-Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 2 100 osób.
Electronic Arts to jeden z globalnych graczy w branży cyfrowej rozrywki.