"Cieszymy się, że flagowe galerie wybrały Mole Mole spośród innych konceptów i zaufały Grupie Empik. To projekt komplementarny do strategii ekspansji i zasięgu geograficznego Empiku, którego sklepy są znacząco większe oraz multimedialne. [...] Oczekujemy, że na koniec 2018 roku będzie już 40-50 księgarni" - powiedziała Szmidt-Belcarz, cytowany w komunikacie .
Pierwsze księgarnie Mole Mole uruchomione w maju br., a obecnie sieć liczy 20 sklepów. Sklepy o średnim metrażu 150 m2 działają w Bydgoszczy, Czeladzi, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Kołobrzegu, Krakowie, Łomży, Ostrowcu Świętokorzyskim, Poznaniu, Świeciu, Warszawie, Wrocławiu, Zabrzu oraz Żywcu.
Grupa Empik to największa sieć sprzedaży produktów kultury i rozrywki w Polsce i lider w kategoriach wydawniczych (książka, muzyka, film).