Grupa Eurozet, właściciel Radia Zet i Radiostacji, podpisała warunkową umowę kupna od CR Media SA 100 proc. udziałów w grupie radiowej Ad.point - poinformowały strony transakcji we wspólnym komunikacie prasowym.
"Zgodnie z zawartą 13 kwietnia umową warunkową 100 procent udziałów CR Media S.A. w grupie radiowej Ad.point przejdzie w ręce Eurozet Sp. z o.o." - podano w komunikacie.
Dodano, że do realizacji transakcji dojdzie pod warunkiem pozytywnego wyniku due diligence i uzyskania zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
CR Media rozmawiał o sprzedaży Ad.point z kilkoma podmiotami, zanim wybrał Eurozet.
_ "W skład grupy Ad.point wchodzą dwie silne marki, działające z sukcesem na lokalnych rynkach. Chcemy ten sukces rozwijać" - powiedziała Monika Bednarek, prezes Eurozet, cytowana w komunikacie. _Zaznaczono w nim też, że spółka CR Media Consulting SA, łącząca się z giełdową spółką Internet Group, będzie nadal współpracować z grupą radiową Ad.point.
Podpisano bowiem umowę trójstronną między Ad.point, CR Media Consulting i Eurozet, na mocy której CR Media Consulting zachowuje dotychczasowy status we współpracy z Ad.point.
"Zmiana właściciela nie zmienia relacji między Ad.point a CR Media Consulting, z punktu widzenia naszych klientów i partnerów nic się nie zmienia" - powiedział Ryszard Wojciechowski, prezes CR Media Consulting i CR Media, cytowany w komunikacie.
"Będziemy rozwijać nasze działania jako brokera na rynku radiowym, jednocześnie kontynuując ekspansję w obszarze nowych mediów. Dzięki naszym kontaktom handlowym pozostaniemy jednym z najważniejszych partnerów Ad.point, kontynuując wspólne projekty i współpracę na dotychczasowych warunkach" - dodał.