Fabryka Maflow w Meksyku, należąca do grupy Boryszew, rozpocznie w listopadzie tego roku produkcję komponentów dedykowanych dla samochodów VW Teramont.
- Systematycznie zwiększamy wykorzystanie mocy produkcyjnych naszego zakładu w Silao. W trzecim kwartale udało się nam pozyskać nominację do kluczowych dla VW projektów - Tiguan, Jetta i Golf, dzięki której wolumen naszej produkcji dla VW i Audi urośnie do oczekiwanych przez nas wartości - powiedział członek zarządu Cezary Pyszkowski, cytowany w komunikacie.
Wybudowana i uruchomiona w pierwszym kwartale 2016 roku fabryka Maflow w Meksyku jest odpowiedzią na zapotrzebowanie głównego partnera biznesowego Boryszewa w segmencie motoryzacyjnym - Grupy Volkswagen - oraz bramą do niezwykle chłonnych rynków NAFTA.
- Proces budowy i walidacji naszej fabryki przebiegł niezwykle sprawnie. Zgodnie z wcześniejszymi założeniami, od kilku miesięcy realizujemy projekt na potrzeby Audi - produkujemy przewody klimatyzacyjne do modelu Q5" - powiedział dyrektor zarządzający Marek Mroczkowski, również cytowany w komunikacie.
Notowania akcji Boryszewa w poniedziałek src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1477292400&de=1477323000&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=BRS&colors%5B0%5D=%230082ff&fg=1&fr=1&w=605&h=284&cm=0&lp=1&rl=1"/>
W reakcji na te informacje akcje Boryszewa notowane na warszawskiej giełdzie zyskują w poniedziałek prawie 3 procent.
Grupa Boryszew to międzynarodowy koncern z branży automotive, posiadający ok. 20 zakładów w 8 krajach na 3 kontynentach i zatrudniający 8 tys. pracowników. Do grupy należą m. in. grupa Maflow, AKT, Theyson oraz Elana, a także należące do grupy Impexmetal Huta Aluminium Konin, Hutmen, Baterpol, FŁT czy ZM.