"Klub fitness w Blue City to odpowiedź na potrzeby klientów. Polacy chcą być fit. Stają się aktywniejsi, bardziej wysportowani i poszukują takich miejsc. Jest również dopełnieniem naszej oferty. Dziś obok restauracji, kawiarni placów zabaw i kin to właśnie kluby fitness i siłownie są poza zakupami elementem przyciągającym klientów. Myślę, że największy klub fitness w Polsce będzie kolejnym atrakcyjnym powodem do odwiedzenia Blue City. Liczymy, że klienci klubu będą również klientami innych naszych najemców - sklepów, kawiarni, restauracji i miejsc rozrywki i odwrotnie, odwiedzający te miejsca chętnie będą korzystać z usług klubu" - powiedział dyrektor generalny Blue City Yoram Reshef, cytowany w komunikacie.
FIT/One jest siecią nowoczesnych klubów fitness. Swoją działalność rozpoczęła 2014 roku, otwierając studio w Stuttgarcie. Obecnie na rynku niemieckim i austriackim posiada ponad dwadzieścia sal do ćwiczeń. Klub w Blue City jest pierwszym i jedynym klubem tej marki w Polsce, wskazano również.
"Cieszymy się, że udało nam się pozyskać tak znaną markę, która proponuje kompleksowe i różnorodne rozwiązania treningowe zarówno dla osób, które zaczynają przygodę z fitnessem, jak i zaawansowanych. Marka FIT/One gwarantuje usługi na najwyższym poziomie" - dodał Reshef.