Warszawa, 04.04.2016 (ISBnews) - FM Bank PBP - działający dotychczas pod markami Bank SMART i BIZ Bank - rozpoczął sprzedaż nowej oferty consumer finance w kanale internetowym oraz w sieci pośredników. Bank rozpoczął również budowę sieci franczyzowej, która do końca roku będzie liczyła kilkadziesiąt punktów, poinformował dyrektor Jacek Biskup.
"W tej chwili pracujemy nad umową partnerską. Do końca roku zaproponujemy współpracę kilkudziesięciu franczyzobiorcom" - powiedział dyrektor departamentu sieci partnerskiej w FM Banku PBP Jacek Biskup, cytowany w komunikacie.
Oferta kredytów gotówkowych dostępna jest w poprzez stronę internetową banku oraz u wszystkich dużych pośredników, m.in: w Domu Finansowym QS, firmie Fines i Górnośląskim Towarzystwie Finansowym.
FM Bank PBP powstał z połączenie dwóch banków: FM Banku oraz Polskiego Banku Przedsiębiorczości. Właścicielem FM Banku PBP jest brytyjski fundusz private equity AnaCap - jeden z największych i najbardziej doświadczonych inwestorów private equity działających w europejskim sektorze usług finansowych.