"Chcemy być przygotowani na rewolucję technologiczną oraz zmiany prawne, jakie nastąpią w najbliższej przyszłości. Wybraliśmy mały samochód dostawczy, który naszym zdaniem najlepiej będzie się sprawdzał w szybkich dostawach do punktów handlowych w centrum Warszawy. Pierwsze jazdy mamy już za sobą. Obecnie rozmawiamy z pierwszymi klientami, którzy będą mogli skorzystać z CityLogin w Polsce" - powiedział Sukiennik, podczas konferencji prasowej.
Polska jest kolejnym po Włoszech, Hiszpanii, Francji i Rosji krajem, w którym opracowano i wdrożono CityLogin. Projekt ten ma na celu długofalowe, skuteczne rozwiązanie w zakresie udoskonalania logistyki miejskiej poprzez ograniczenie negatywnego oddziaływania dostaw towarów w centrach miast. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu magazynów usytuowanych na obrzeżach aglomeracji oraz małych, hybrydowych lub elektrycznych pojazdów dostawczych, dodano.
FM Logistic Polska to oddział międzynarodowego organizatora rozwiązań logistycznych. Swoją działalność w Polsce firma rozpoczęła w 1995 roku. FM Logistic Polska posiada 10 centrów logistycznych i zatrudnia ponad 3 tysiące pracowników, dysponuje łącznie ponad 550 tys. m2 powierzchni magazynowej oraz flotą ok. 2 tysięcy pojazdów. FM Logistic jest obecne na 3 kontynentach i w 5 strefach biznesowych (Europa Zachodnia, Europa Środkowa, Europa Wschodnia, Azja i Ameryka Łacińska). Obecnie operator zatrudnia prawie 24 000 pracowników i osiąga przekraczające miliard euro przychody (z czego 63% jest realizowane w skali międzynarodowej).