Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

FoodCare wprowadził Black Energy Drink na rynki Bułgarii i Rumunii

0
Podziel się:
FoodCare wprowadził Black Energy Drink na rynki Bułgarii i Rumunii

Warszawa, 11.10.2016 (ISBnews) - FoodCare wprowadził Black Energy Drink na rynki Bułgarii i Rumunii, poinformowała spółka.

"FoodCare, właściciel marki, już od dłuższego czasu prowadzi dynamiczny model ekspansji Black Energy Drink na rynki zagraniczne, który jest elementem strategii rozwoju spółki. Marka, choć istnieje zaledwie 5 lat, jest już dostępna w 56 krajach na całym świecie, w tym na rynkach Europy, Australii czy Ameryki Północnej i Azji. Tylko w samym 2016 r. Black Energy Drink wszedł do sprzedaży w Chinach, Gruzji, Kazachstanie, Kuwejcie, Mołdawii, Tadżykistanie oraz Iranie" - czytamy w komunikacie.

"Wejście na nowe rynki środkowo-europejskie to dla nas wielkie wyzwanie, ale przede wszystkim szansa. Zarówno Bułgaria, jak i Rumunia to rynki bardzo otwarte na produkty z Polski. Oba państwa, które łącznie zamieszkuje ponad 27 mln mieszkańców, bardzo chętnie korzystają z importowanych artykułów spożywczych. W pierwszych jedenastu miesiącach 2015 roku sprzedaż polskich towarów w Bułgarii osiągnęła poziom 812,7 mln euro i była o prawie jedną piątą wyższa niż w okresie styczeń - listopad 2014 roku. Z kolei w okresie styczeń-czerwiec 2016, rumuński import polskich produktów osiągnął wartość 743,3 mln euro" - powiedziała dyrektor marketingu FoodCare Paulina Włodarska-Grodzińska, cytowana w komunikacie.

Black Energy Drink jest sygnowany twarzą boksera Mike'a Tyson'a. Wprowadzeniu produktu na nowe rynki towarzyszy kampania reklamowa.

FoodCare jest właścicielem m.in. marek: Gellwe, Black Energy Drink, Fitella, N-Gine, 4Move i Frugo.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.