"W tym roku sprzedajemy średnio ponad 205 pojazdów dziennie, czyli 6 400 miesięcznie. Spodziewam się, że do końca roku osiągniemy cel sprzedaży na poziomie 75 tys. pojazdów. Płaszczyznę do rozwoju dostrzegamy zarówno w otwieraniu kolejnych oddziałów i rozbudowie istniejących, jak i we wprowadzaniu innowacji w zakresie sprzedaży, usług i nowych produktów, których ofertę przygotowujemy już na początek przyszłego roku. Mam nadzieję, że ta strategia pozwoli nam osiągnąć w 2018 roku wzrost co najmniej taki, jak w tym roku, a w razie utrzymania się sprzyjających warunków ekonomicznych jeszcze większą sprzedaż" - powiedziała dyrektor generalna Karolina Topolova.
Liczba oddziałów AAA Auto zwiększyła się z 32 w roku 2013 do 44 w roku 2017, tj. w ciągu pięciu lat zwiększyła się o 37,5%. W ciągu ostatnich pięciu lat liczba aut oferowanych dziennie w ramach całej grupy AAA Auto zwiększyła się z 10 tys, sztuk do 14,5 tys. sztuk, tj. wzrosła o 45%, podano także.
Grupa AAA Auto istnieje na rynku od 25 lat i prowadzi sieć ponad 40 salonów samochodowych w Czechach, Polsce, na Słowacji i Węgrzech. Specjalizuje się w samochodach po pierwszym lub drugim właścicielu, z udokumentowaną historią serwisową. Obroty firmy przekraczają 435 mln euro, a sprzedaż to prawie 70 tys. pojazdów rocznie.
.