Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Grupa Kęty nie widzi zagrożenia dla realizacji budżetu na 2016 r.

0
Podziel się:
Grupa Kęty nie widzi zagrożenia dla realizacji budżetu na 2016 r.

Grupa Kęty oczekuje dobrego III kw. 2016 r. i nie widzi zagrożenia dla realizacji budżetu na ten rok, poinformował członek zarządu Adam Piela.

"Nie widzimy zagrożenia do realizacji budżetu tego roku i nie widzimy takiego spowolnienia w budownictwie, o jakim się mówi. Perspektywy są nadal dobre i jako grupa jesteśmy przygotowani" - powiedział Piela podczas konferencji prasowej.

Wskazał między innymi na oczekiwane zamówienia z branży transportowej w kolejnych okresach, a także na rozwój sprzedaży eksportowej.

"Spodziewamy się kolejnego dobrego III kwartału. Popyt na produkty grupy utrzymuje się na wysokim poziomie, dywersyfikacja nam w tym pomaga" - powiedział członek zarządu.

Dodał, że do realizacji prognozy wynikowej spółka odniesie się po III kw. i wtedy może nastąpić rewizja, o ile będzie potrzebna.

W segmencie wyrobów wyciskanych Grupa Kęty odnotowała w II kw. 2016 r. wysoką marżę EBITDA - na poziomie ponad 17%. Na poziom ten złożyły się między innymi niższe ceny aluminium w złotych, historyczny pik ilości produkcyjnych, premie przerobowe przerzucone na klientów i kursy walut. Spółka spodziewa się podobnego poziomu w III kw., nie zakłada jednak utrzymania tego trendu długoterminowo.

"W ramach strategii szacujemy marże rzędu 12,4% i to jest wskazanie, jakich marży się spodziewamy przy pewnych poziomach cen aluminium i walut" - powiedział Piela.

Grupa Kęty S.A. jest spółką dominującą grupy kapitałowej, która działa w pięciu obszarach biznesowych: produkcji profili aluminiowych, projektowania i produkcji systemów architektonicznych oraz zewnętrznych rolet aluminiowych, produkcji opakowań giętkich, usług budowlano-montażowych w zakresie fasad aluminiowych oraz produkcji akcesoriów do montażu okien i drzwi. W 2015 r. miała 2 027,15 mln zł skonsolidowanych przychodów.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)