Zysk operacyjny wyniósł 2,75 mln zł wobec 6,27 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 98,71 mln zł w 2017 r. wobec 76,73 mln zł rok wcześniej.
"Rok 2017 postrzegamy jako przejściowy, zarówno pod względem optymalizacji działalności operacyjnej, jak również otoczenia biznesowego. Warto zauważyć, że w minionym roku realizowaliśmy kontrakty zawarte w poprzednich latach, które nie przewidywały tak silnego rynku pracownika. W efekcie, szczególnie w segmencie medycznym, następuje dynamiczny wzrost cen usług pralniczych. Korzystamy również na wzroście popularności usługi wynajmu odzieży roboczej wraz z pełnym serwisem. W efekcie przy znacznym rozwoju skali działalności dążymy do wzrostu z obecnych 15% marży EBITDA do 25% rentowności na tym poziomie" - powiedział wiceprezes ds. ekonomicznych Tomasz Mika, cytowany w komunikacie.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2017 r. wyniósł 0,17 mln zł wobec 0,64 mln zł zysku rok wcześniej.
Grupa Hollywood to największa sieć pralni przemysłowych w Polsce, która rozpoczęła także ekspansję zagraniczną (Niemcy). Jest obecna w trzech segmentach rynku - szpitalnym, HoReCa oraz odzieży roboczej. Spółka była notowana na NewConnect od 2014 r. Przeniosła się na rynek główny GPW na ostatniej sesji w 2017 r.