"Warszawa jest regionalnym centrum dla marki Honor, skąd realizowana będzie nasza strategia rozwoju. Polska to jeden z najważniejszych krajów w regionie. Dla nas jednym z priorytetowych rynków z potencjałem do umocnienia pozycji. Na tym etapie będzie pracować nad coraz lepszym przyjęciem i rozpoznawalności marki Honor" - powiedział Kim Jin podczas prezentacji modelu Honor 9 Lite.
Podkreślił, że model biznesowy marki został wypracowany na macierzystym rynku w Chinach i obecnie trwa jego skalowanie globalne. Opiera się na silnej obecności w internecie, wysokiej jakości produktach oferowanych w przystępnej cenie. Szef regionu CEE i Nordic Honor podtrzymał, że celem marki jest znalezienie się w pierwszej 5 światowych marek smartfonów do 2020 roku i zwiększenie udziału sprzedaży zagranicznej o 50%.
Menedżer Honor w Polsce Jeff Huang podkreślił, że wprowadzenie modelu Honor 9 Lite odbędzie się w najbliższych dniach i ma go wyróżniać m.in. wyjątkowa estetyka designu i wykonania, wyświetlacz Fullview, 4 kamery i przystępność cenowa (sugerowany poziom to 999 zł).
Honor jest najważniejszą e-marką należącą do Grupy Huawei. Obecnie Honor buduje pozycję na największych rynkach takich, jak np: Europa, Afryka, Indie, Indonezja, Rosja, Turcja i Stany Zjednoczone. Firma polega na swoim lekkim modelu biznesowym, w którego centrum znajduje się internet.