Hurtimex, producent odzieży dziecięcej i młodzieżowej notowany na NewConnect, chce otworzyć do końca przyszłego roku 10 outletów oraz 10 salonów firmowych.
Spółka chce współpracować handlowo i kapitałowo z innymi producentami odzieży dziecięcej oraz producentami odzieży dla dorosłych - podał Hurtimex w założeniach do strategii na lata 2010-2011. _ _
_ - Celem spółki Hurtimex jest zbudowanie do końca 2010 roku sieci 10 sklepów outletowych zlokalizowanych poza galeriami handlowymi oraz 10 salonów firmowych zlokalizowanych w galeriach handlowych _ - spółka podała w komunikacie.
Outlety będą tworzone ze środków pozyskanych z emisji akcji serii E spółki oraz ze środków własnych, a salony firmowe zostaną sfinansowane ze środków z planowanej emisji akcji serii F w ramach kapitału docelowego przy udziale inwestora finansowego.
_ - W ramach budowy własnej sieci salonów firmowych zarząd rozważa powołanie spółki zależnej, w celu zarządzania siecią sprzedaży detalicznej _ - napisano.
Hurtimex chce też nawiązać współpracę handlową i kapitałową z innymi polskimi producentami odzieży dziecięcej, które realizują roczne przychody rzędu 10-60 mln zł, w celu stworzenia grupy firm o łącznych przychodach rzędu 100 mln zł.
_ - W ramach współpracy handlowej z takimi partnerami spółka zamierza zbudować nowy kanał sprzedażowy, tj. sieć salonów w których oferowany byłby asortyment marki _tup-tup" wraz z odzieżą komplementarną - napisano.
Spółka zamierza też pozyskać partnera produkującego odzież męską i damską.
_ - Spółka uważa, że umiejętne połączenie asortymentu odzieży dziecięcej z odzieżą dorosłą może dać efekt synergii, uzupełnienia i zwiększenia możliwości sprzedażowych _ - podał Hurtimex w komunikacie.
Pełna strategia rozwoju ma być opracowana i przedstawiona do akceptacji rady nadzorczej spółki do końca grudnia 2009 roku.