"Emitent zamierza w 2018 r. prowadzić równolegle prace produkcyjne nad trzema grami, w tym dwoma nowymi tytułami. Kontynuowane będą prace nad grą Blind'n'Bluff wznowione w 2017 r. W roku 2018 spółka planuje premiery dwóch gier" - czytamy w komunikacie.
W roku 2018 r. spółka planuje rozwijać posiadane brandy na różnych polach eksploatacji.
"Spółka zamierza kontynuować tworzenie gier w systemie "premium" na komputery oraz konsole, ze szczególnym uwzględnieniem konsoli Nintendo Switch. Powstające gry uwzględniać będą potencjał skalowalności, tj. możliwość rozbudowy o nowe mechaniki, poziomy oraz tryby" - czytamy dalej.
iFun4all podał też, że w dalszym ciągu zamierza prowadzić prace badawczo-rozwojowe dotyczące Real-World-Data w ramach programu sektorowego GameInn, których zadaniem będzie pomoc w osiągnięciu przez spółkę pozycji lidera w wybranej przez siebie specjalizacji.
iFun4all to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2009 r. jako spółka córka Bloober Team. Od 2014 roku spółka tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących "Real World-Data" - informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Akcje spółki zadebiutowały we wrześniu 2016 roku na rynku NewConnect.