IMS doszedł do porozumienia z funduszem inwestycyjnym ws. zakupu przez ten podmiot 786 220 akcji, czyli całego pakietu akcji przeznaczonego do sprzedaży zewnętrznemu podmiotowi, po 2,47 zł za akcję, podał IMS.
"Strony ustaliły cenę sprzedaży jednej akcji jako średnią z cen zamknięcia ważoną wolumenem obrotów z sesji giełdowych w okresie 1 marca - 31 maja br. (trzy pełne miesiące kalendarzowe). Tak obliczona cena wynosi 2,47 zł za akcję. Spółka sprzedawane akcje skupiła po cenie 2,15 zł za 1 akcję. Stosownie do uchwały nr 6 NWZ akcjonariuszy z dnia 1 grudnia 2015 roku, zarząd przedstawi ustalone wstępne warunki transakcji do zaopiniowania przez radę nadzorczą spółki" - czytamy w komunikacie.
Spółka tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).