"Nie wykluczamy, że w kolejnych latach istotnym czynnikiem dla wzrostu grupy będą również dokonywane z rozwagą akwizycje. Obserwujemy pod tym względem rynek polski i europejski" - napisał Kornacki w liście załączonym do raportu rocznego.
Wskazał, że spółkę interesują w pierwszej kolejności podmioty o podobnym modelu biznesowym co IMS, których funkcjonowanie oparte jest o stabilne umowy abonamentowe.
"W kręgu naszych zainteresowań są także innowacyjne spółki, których produkty i usługi istotnie poszerzyłyby nasze portfolio produktów i w znaczący sposób wpłynęłyby na generowane przez nas przychody ze sprzedaży" - dodał prezes.
Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).