Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

IMS rozpocznie 20 lutego skup akcji własnych z program do 1 mln szt.

0
Podziel się:

Zarząd IMS przyjął uchwałę określającą 20 lutego br. jako pierwszy dzień składania zleceń w ramach I transzy skupu akcji własnych, poinformowała spółka. W ramach I transzy ma zostać skupionych do 60 tys. akcji, a podczas całego programu do 1 mln akcji za łączną kwotę do 2,5 mln zł wraz z kosztami nabycia. 

"Celem programu skupu akcji jest nabycie przez spółkę nie więcej niż 1 000 000  akcji własnych w celu ich:

IMS rozpocznie 20 lutego skup akcji własnych z program do 1 mln szt.

Zarząd IMS przyjął uchwałę określającą 20 lutego br. jako pierwszy dzień składania zleceń w ramach I transzy skupu akcji własnych, poinformowała spółka. W ramach I transzy ma zostać skupionych do 60 tys. akcji, a podczas całego programu do 1 mln akcji za łączną kwotę do 2,5 mln zł wraz z kosztami nabycia.

"Celem programu skupu akcji jest nabycie przez spółkę nie więcej niż 1 000 000 akcji własnych w celu ich:

- umorzenia, lub

- przeznaczenia do dalszej odsprzedaży, lub

- przeznaczenia na inny prawnie dopuszczalny cel wskazany przez zarząd spółki. Na nabycie akcji ww. walne zgromadzenie akcjonariuszy przeznaczyło kwotę do 2 500 000,00 zł obejmującą, oprócz ceny akcji, także koszty ich nabycia" - czytamy w komunikacie.

Program będzie trwał od 13 lutego 2018 roku do 31 marca 2019 roku, nie dłużej jednak niż do chwili wyczerpania środków przeznaczonych na nabycie akcji.

Pierwsza transza będzie trwała od 20 lutego do 20 marca 2018 r., chyba że wcześniej środki przeznaczone na nabycie akcji w tej transzy zostaną w całości wyczerpane. W I transzy spółka zamierza nabyć nie więcej niż 60 000 akcji i za kwotę 150 tys. zł.

Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

(ISBnews)

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)