IMS zamknął III transzę programu skupu akcji własnych bez realizacji żadnej transakcji, poinformowała spółka. Zapisy chętnych do zbycia swoich akcji były prowadzone w dniach 26 stycznia - 8 lutego, a proponowana cena wynosiła 3 zł za akcję, podano także.
"W każdej, kolejnej transzy proponowaliśmy konsekwentnie wyższą cenę. Chcemy, żeby ci z naszych akcjonariuszy, którzy chcieliby wycofać się z inwestycji mieli taką możliwość. Zgodnie z założeniami aktualnego programu skupu, do końca tego roku możemy wydać na akcje własne do 2 mln zł. Zarząd na pewno rozważy zasadność i ewentualne warunki kolejnej transzy buy-backu w przyszłości, ale dziś nie ma żadnych decyzji w tej sprawie" - powiedział wiceprezes Piotr Bielawski, cytowany w komunikacie.
Zarząd IMS przyjął program skupu akcji własnych 26 września 2016 r. Zgodnie z nim, do końca bieżącego roku może skupić do 1 mln akcji, wydając na to do 2 mln zł, podano także.
"W ramach I transzy buy-backu IMS chciał skupować akcje własne po 2,60 zł za sztukę, a w II transzy cena wynosiła 2,70 zł. W każdym przypadku ogłoszona cena była wyższa od aktualnego kursu na GPW, jednak nie znaleźli się żadni chętni do sprzedaży akcji. W związku z tym obie transze zostały zamknięte bez realizacji żadnej transakcji" - podsumowano w komunikacie.
Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).