Strategia InBook zakłada m.in. pozyskanie w perspektywie do 3 lat partnera branżowego lub połączenie z podobnym podmiotem oraz pozyskanie kapitału na rozwój w postaci emisji akcji, kierowanej do strategicznego partnera, podała spółka.
Strategia spółki obejmuje m.in. _ Pozyskanie w perspektywie do 3 lat silnego partnera branżowego lub połączenie z podmiotem o podobnej strategii rozwoju i skali biznesu _ oraz _ Pozyskanie kapitału na rozwój w postaci emisji akcji, kierowanej do strategicznego partnera _, podano w komunikacie.
Cele na 2015 r. to wzrost przychodów o 20 procent i uzyskanie dodatniego wyniku netto, podano także.
Kolejne zadania, jakie stawia przed sobą spółka, to m.in. _ umacnianie własnej marki i budowanie silnej pozycji wśród księgarni internetowych średniej wielkości _ oraz _ wprowadzenie do oferty w perspektywie 12 miesięcy dwóch nowych grup asortymentowych _, podano także w materiale.
InBook jest spółką z branży e-commerce, która zadebiutowała na NewConnect w 2008 roku. Największym sklepem internetowym spółki jest InBook.pl.